Jak zbudowac mase

Dostępnych jest mnóstwo wiedzy na temat budowy mięśni. Jeśli chcesz zbudować mięśnie, musisz nauczyć się jak najwięcej, aby zrozumieć, czego potrzebuje twoje ciało, aby odnieść sukces. W tym artykule znajdziesz kilka świetnych pomysłów na temat budowania mięśni, które pozwolą Ci rozpocząć właściwą podróż.

Zjedz dużo białka. Jest to dobrze znany fakt, że im więcej białka może przechowywać twoje ciało, tym więcej mięśni możesz zbudować. Staraj się mieć co najmniej jeden gram białka, którego potrzebujesz na każdy kilogram, który ważysz. Na przykład kobieta o wadze 150 funtów powinna codziennie jeść około 150 gramów mięsa i innego białka.

Podczas podnoszenia ciężarów wolno wykonuj ruchy. Poruszanie się zbyt szybko wykorzystuje rozpęd ciała, zamiast pozwolić mięśniom wykonywać pracę. Podobnie, nie huśtajcie ciężarów, ponieważ to powstrzymuje izolowany mięsień od wykonywania pracy. Dlatego powolne wydaje się być. Izolowany mięsień wykonuje swoją pracę!

miesnie6.jpg

Zerknij supla somatodrol

Porozmawiaj z lekarzem o tym, które suplementy są bezpieczne dla Ciebie. Możesz być w stanie wzmocnić wysiłek budowania mięśni z kreatyną i innymi rodzajami suplementów, ale musisz wiedzieć, czy są one zdrowe dla ciebie. Przyjmowanie suplementów to kwestia, którą należy omówić z lekarzem, aby móc bezpiecznie budować mięśnie w zdrowy sposób.

Spraw, aby "wielka trójka" stała się częścią codziennej rutyny treningowej. Te trzy ćwiczenia obejmują: martwy ciąg, przysiadów i wyciskaniu. Te konkretne ćwiczenia pomagają budować masę, siłę i kondycję twoich mięśni za każdym razem, gdy są robione i powinny być włączone do rutyny dla maksymalnego sukcesu budowania mięśni.

Zmień swoje treningi. Badania dowiodły, że zróżnicowanie powtórzeń, intensywności i ćwiczeń jest najlepszą kombinacją dla zwiększenia masy mięśniowej. Nasze ciała bardzo dobrze dostosowują się do ćwiczeń i muszą zostać zszokowane przez zmianę ćwiczeń w celu osiągnięcia optymalnego wzrostu.

Upewnij się, że jesz zdrową żywność co 3 godziny. Sprawdź, ile kalorii musisz spożywać każdego dnia, a następnie podziel to przez sześć. Liczba, którą otrzymasz, określi, ile kalorii będziesz potrzebować podczas spożywania posiłków.

Aby uniknąć wypalenia, od czasu do czasu należy zmieniać rutynę. Oznacza to, że nie chcesz przestrzegać tego samego planu ćwiczeń przez więcej niż 8 kolejnych tygodni. Nie tylko to sprawia, że ​​rzeczy są interesujące, ale także pomaga organizmowi w dalszym rozwoju.

Niektóre grupy mięśni są twardsze niż inne. Zestawy wypełnień są konieczne, aby zwracać uwagę na każdą niezbędną grupę mięśni. Zestawy wypełnień są krótkimi zestawami ćwiczeń skierowanymi do wolno rosnącej grupy. Zrób to kilka dni po ostatnim treningu, w którym grupa pracowała ciężko.

Budowanie mięśni jest bardzo interesującą czynnością, ale wymaga tego przygotowanie i wiedza, aby uniknąć kontuzji. Nie biegnij na siłownię, myśląc, że możesz się uczyć, jak idziesz. Albo idź razem z doświadczonym przyjacielem, albo zrób wcześniej badania, aby dowiedzieć się, czego się spodziewać.